Eucerin pH5 ulje za tuširanje

01:16

Bok svima!

Ukoliko ste čitali moj post o TBS maslacu za tijelo , onda ste upoznati s tim da imam suhu i zimi sklonu kožu atopiji. Prilikom jednog od brojnih posjeta dermatologici, na moj upit koju mi tuširalicu preporučuje, a da pritom bude blaga za moju osjetljivu i nadraženu kožu, preporučila mi je Eucerinovo ulje za tuširanje. 
Ulje dolazi u prozirnoj plastičnoj boci s čepom (200 ml) koji se lako otvara i zatvara. 


Što kaže Eucerin za ulje za tuširanje za osjetljivu i suhu kožu s enzinskom zaštitom: 

- bogato ulje za tuširanje za svakodnevnu upotrebu s lipidima, 
- neutralan i pogodan za osjetljivu kožu, 
- pogodan za kožu sklonu/zahvaćenu alergijom, 
- pomaže u održavanju prirodnih zaštitnih mehanizama kože, 
- mogu ga koristiti djeca od navršene 2 godine, 
- štiti od isušivanja. 

Sa svime se slažem i još nadodajem da je koža nakon tuširanja mekana, svilenkasta, nahranjena i zdrava. Zatezanje i suhoća kože nakon tuširanja baj-baj. 
Ponekad, ukoliko sam u žurbi i nemam se vremena namazati poslije tuširanja moja koža nije ''žedna''. Stoga mi je u ljetnim mjesecima bio idealni saveznik. Ulje je rijetko i potrebno je vrlo malo za tuširanje, stoga će vam dugo trajati. Prilikom dodira s vodom, lagano se zapjeni i nježno čisti kožu. 

Ono što bi vas možda moglo odbiti od kupnje je cijena koja je, zavisno gdje ga kupujete oko 75,00 kn. No, može ga se kupiti u dm-u prilikom zamjena 100 bodova za kupon od 25% ili s Glorija kuponima kad je i Eucerin na popisu. 

Popis sastojaka: 


Koje su vaše omiljene tuširalice? Jeste li isprobali Eucerinovo ulje? 

Vaša D. 

You Might Also Like

0 komentari

SUBSCRIBE

Like us on Facebook