New in #1

16:45

Bok svima, 

Danas vam donosim kratki new in onoga što sam kupila polovicom prošlog i ovoga mjeseca. :) 
Ukoliko vas zanima određeni proizvod, slobodno mi napišite u komentarima, kako bih ga čim prije recenzirala. 

Krenimo redom: 

Ostala sam bez svoje naj naj najdraže kreme za stopala ikad, Avonove s AHA kiselinama (o kojoj ću vam ubrzo pisati) te sam ju ponovo naručila, kako bi mi stopala bila zahvalna. Osim kreme, kupila sam i kupku - Marine foot soak. Još nisam isprobala kupku, ali dojmove ćete moći čitati ubrzo u jednom od idućih postova kad ću se pozabaviti temom njega stopala. Cijene za oba proizvoda je bila oko 56,00 kn. Vrlo često se u katalogu nađe dobra ponuda, tako da isprobajte.


Effaclar duo+ je ponovljena kupnja jer mi je lice odlučilo malo podivljati. Vrlo vjerojatno ste o ovoj kremi čuli samo hvalospjeve, s razlogom. Krema je odlična. Svakako vam javim dojmove korištenja s fotkama prije/poslije. Kupljena je u Farmaciji i cijena mu je 114,92 kn.


L'occitane je slavio rođendan te je nudio 10% popusta na sve svoje proizvode. Tako sam kupila gel za tuširanje iz Amande linije u refil pakiranju (216,80 kn), tonik za lice iz immortelle linije (144,60 kn), sapun s mirisom lavande (44,20 kn) te držač za sapun i tekući sapun (96,00 kn). Na dar sam dobila gel za tuširanje - pamplemousse-rhubarbe, koji divno miriši, začinski. 



Organic shop regenerator za kosu shea&lily, kupila sam jer sam prezadovoljna šamponom iz iste linije, tako da se nadam da ću i s njim biti isto. Kupljen je u bio&bio, cijena je 29,90 kn, no često se može naći 10% povoljnije na City žutoj srijedi i na late night-u u West gate-u. 
CL roll-on je kupljen u dm-u, nakon veoma dobrih recenzija, nadam se da će i kod mene funkcionirati. C
U dm-u je zbog izlaska iz asortimana Nikelovo eterično blend ulje - zimska bajka bilo sniženo te mu je cijena bila 19,99 kn. Prekrasno miriši, baš zimski, Božićno. Koristim ga u difuzoru. 


Nakon što sam na M.A.C-ovoj vizažistici i prijateljici vidjela Cordovan, jednostavno je morao biti moj. :) Izuzetno je pigmentiran, predivne boje i lagano se nanosi i iz liptenisty linije je. Nadam se da nije LE jer bi to bio grijeh. Ukoliko vas zanima boja, swatchevi, kako stoji na meni koja sam nc/nw 15, pišite. :) cijena mu je bila 217,00 kn. 


Cijela hrpa new in-a na okupu: 


Što ste vi u posljednje vrijeme kupili? Jeste li isprobali nešto s fotki? 

Vaša D. 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Divan shopping! 👌 effaclar duo sam jako voljela u prvotnoj verziji, ovaj nisam probala. Malo su me bila pokolebala oprecna misljenja kad je tek izasao. Sad me ovaj najnoviji jako mami

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Također, veoma smo se voljeli, ali moram priznati da mi je i novi duo+ zbilja jako dobar. Nije kao neprežaljeni duo, ali sam zadovoljna. Čitala sam recenziju da je nova tonirana krema naš stari neprežaljeni duo s kombinacijom pigmenata, ukoliko imaš problema s tenom, vrijedi probati. :)

      Izbriši

SUBSCRIBE

Like us on Facebook