Revlon uniq one all in one maska za kosu

13:40

Prije nešto više od godinu dana kad sam kao Erasmus praktikant (obavljah stručnu praksu) živjela u Portu, zbog sunca i konstantnog  hodanja po vani vrhovi su mi postali suhi, ne drastično, ali suhi. Nisam se usudila ići u njihove frizerske salone na šišanje, a do povratka doma mi je trebalo nešto što će prividno sanirati štetu i spriječiti stvaranje nove. Ušla sam u njihov frizerski dućan i porazgovarala s prodavačicom, objasnila joj svoj problem, ona mi je pogledala i opipala kosu i na osnovu toga mi preporučila Revlon uniq one masku za kosu s raspršivačem. 
Dvoumila sam se između originalne maske (crvene) i one s mirisom kokosa. Odabrala sam crvenu jer je mi se sastav učinio boljim. Jesam li dobro odlučila između njih ne znam, kokos verziju do sad još nisam probala. :) 


Maska dolazi u pakiranju od 150 ml s rasprščivaćem, po cijeni od oko 18,00 eura na feelunique i ono najbitnije, ne ispire se. Kupila sam ju na popustu i platila oko 10,00 eura u gore spomenutom frizerskom dućanu, ali vjerujem da ga možete pronaći u frizerskim salonima kod nas i na webu jeftinije, nego na feelunique-u. 
Miris mi se nikako ne sviđa, nisam dobra u opisivanju pa neću puno duljiti oko njega. Dobra stvar je što brzo nestane. Ukoliko ste u zadimljenom prostoru, neće spriječiti da vam kosa ne poprimi miris. 

Raspršivač je odličan i ni jednom do sad nije zakazao, to vam dokazujem fotkom. Iako je pri kraju, izlazi van punom snagom. :D 


Revlon uniq one obećava 10 beneficija, dobrobiti korištenja za vašu kosu pa krenimo sa svih deset: 

1. oporavlja suhu i oštećenu kosu, 
2. daje sjaj kosi i ima anti frizz djelovanje, 
3. zaštitu od topline (fen, pegla, figaro, ...), 
4. čini kosu svilenkastom i glatkom, 
5. štiti bojanu kosu s UVA & UVB filterima, 
6. lakše raščešljavanje i sušenje, 
7. bez zapetljanih čvorića na kosi, 
8. dugotrajnu frizuru, 
9. zaštitu od ispucalih vrhova,  
10. daje volumen kosi. 

U vrijeme korištenja stanje moje kose je bilo ovakvo: suhi vrhovi zbog utjecaja sunca, pramenovi cijelom dužinom kose, masno vlasište koje se ni do danas nije promijenilo. :) 

Moji dojmovi o maski su sljedeći:  
Odlično je što ima raspršivač jer s njim lijepo sve rasporedim po kosi bez bojazni da je negdje više, drugdje manje proizvoda, daje lagani sjaj kosi i zbilja mi je pomagao s elektricitetom po zimi kad mi je kosa znala biti kao da me struja stresla. :D Zaštitu od topline baš i nisam primijetila jer izbjegavam fen koliko mogu, a i kad ga koristim ne znam je li pomaže, valjda. Kosa mi se lagano petlja, ali se dala dobro raščeljati nakon što je bila polusuha jer morku kosu nikad ne češljam. Dugotrajniju frizuru nisam primijetila s njim u odnosu na druge proizvode. Što se tiče zaštite od ispucalih vrhova i njihove zaštite, OK je, ali ništa specijalno, u tu svrhu mi je bilo bolje morrocanoil (znam, znam, hrpa silikona :D), što se tiče volumena, nisam ga primijetila jer sam masku koristila samo na vrhovima. Ono što me oduševilo kod maske je to što NE masti kosu niti ju otežava, BRAVO Revlon, odlično odrađen posao što se toga tiče. 
Masku sam koristila i na jednodnevnom izletu na more. Očekivala sam da će mi kosa biti lakša za raščešljati i da će osjećaj suhoće od morske soli biti smanjen, ali to se nije dogodilo. 

Popis sastojaka: 



Je li bih masku ponovo kupila? Hm.., iskreno ne bih, smatram da na tržištu ima boljih maski. Iako generalno maska nije loša i skoro svaka recenzija na netu je odlična, ali eto, nažalost, nismo se kliknule. Možda u budućnosti isprobam kokos verziju i ona me raspameti. :D 

Ostavljam vam link da pročitate više o Revlon uniq one proizvodima, vidim da imaju dosta noviteta. Možda vama budu dobri, a možda vam i jesu? 
Pišite mi o maski, koju masku vi koristite? Koju biste mi preporučili? 

Vaša D. 



You Might Also Like

2 komentari

  1. Imala i obožavala..kupila bi je opet u kokos varijanti..razlika je što se meni miris maske baš sviđao, ali od tada su prošle već barem 3-4 godine, pa tko zna što bi danas bilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si sretnica kojoj je odgovarala. :) Ukoliko isprobaš, svakako javi.

      Izbriši

SUBSCRIBE

Like us on Facebook