M.A.C blush all day rumenilo

19:21

Bok svima!

Napokon je došao red i na dekorativu. :) Danas pišem o svom trenutno najdražem M.A.C rumenilu. Radi se o nijansi blush all day iz pro longwear linije. 


Trebalo mi je rumenilo koje bih mogla nositi svaki dan, na poslu, da mi da malo boje mojem bijelom tenu, a da mi bude idealno i za jesen uz tamnije ruževe koje planiram nositi. Prilikom odabira pomogla mi je preljubazna  i izrazito stručna Sara (M.A.C -ova vizažistica). Rekla sam joj koja njihova rumenila imam i što bih htjela. Predložila mi je blushbaby ili blush all day rumenila. Na ruci prilikom testiranja rumenila, više mi se svidjelo kako mi blush all day odgovara, a nakon nanošenja na obraze, to je bilo to. Ono što sam tražila, prljavo roza - bež boja, koja daje svježinu i zdravu boju licu. Rumenilo ima lagani shimmer koji se na licu uopće ne vidi, tako da bez brige, nećete svijetliti. :D 





Odlično je što je rumenilo iz pro lonwear linije, što znači da mi bez popravaka traje 5-6 sati na licu, uzmite u obzir da je moje lice mješovito s masnom T-zonom. 


Tekstura je odlična, kist lagano kupi proizvod bez da se trusi i odlično se blenda. 
Rumenilo je srednje pigmentirano i nadogradivo do intenziteta kojeg vi želite. 
Dolazi u standardnom crnom plastičnom pakiranju s prozirnim poklopcem i sadrži 6 grama. Cijena je 217,00 kn

Usudila bih se reći da ovo rumenilo pristaje svima. Ukoliko želite prirodni  i zdrav izgled, nadogradivo rumenilo, boju koja će pristajati većini sjenila  neutralnih i zemljanih boja, kao i jačim ruževima, obavezno odite do M.A.C-a i isprobajte ga na obrazima i javite kakvo vam je. :) 

Vaša D.

You Might Also Like

2 komentari

SUBSCRIBE

Like us on Facebook