M.A.C cordovan lipstick

20:56

Bok svima,

U M.A.C-ov Cordovan ruž sam se instantno zaljubila kad sam ga ugledala na prijateljici i M.A.C-ovoj vizažistici. Ruž je iz Liptensity linije (dostupna od 01.10.), koja je specifična po tome što je u stvaranju 24 nijansi, sudjelovala tetrakromatkinja (osobe koje imaju prisustvo četiri vrste očnih čunjića, koji omogućavaju prepoznavanje dodatnih 99 milijuna nijansi boja) Maureen Seaberg. 

Izvor fotografije: internet

Ostalih 23 nijansi nisam željela gledati jer sam sigurna da bih s još 2-3 izašla iz trgovine. :D 
Ruž sadrži 3,6 grama, cijena mu je 217,00 kn, pakiranje nije klasično, kao kod ostalih M.A.C ruževa, već slično Pro longwear ruževima, slično sam napisala zato što svi Pro longwear-ovi imaju crni čep, a Liptensity ruževi imaju čep u nijansi ruža, naravno da nije identičan, ali je vrlo sličan. 


Specifičnost ruža je njegova izuzetna pigmentiranost. Već s jednim nanosom, dobijete nijansu, kakva i je. Finish ruža je glossy, izuzetno je trajan na usnama (oko 5-6 sati), prilikom hranjenja skida se ravnomjerno. Testirala sam ga na način tako što sam ga nanijela ujutro i kroz dan pratila kako se ponaša, s tim da sam imala obilan i malo masniji ručak. Ruž se vrlo malo skinuo, s tim da je ''odlazio'' ravnomjerno, a ne da je nestajao s rubova ili unutrašnjosti. Tako da se ne trebate brinuti da ćete smiješno izgledati i jedva čekati da ga popravite. :) 
Što se tiče odstranjivanja, mrvicu ga se teže skida, ali uljni odstranjivač ga vrlo dobro skine. 


Prava je jesenska boja, crvenkasto šljivasta, koja ''podigne'' lice. Boja ruža je prilagodljiva svakom tonu i podtonu kože. Primjer: prijateljica je nc35, a ja nc/nw 15/20 i na obje izgleda predivno. Dovoljan vam je on, maskara, malo neutralnog rumenila i spremne ste osvojiti svijet. :) 


Nijansu je zbilja bilo teško uhvatiti jer nije ista na svijetlu, u zatvorenom prostoru, na umjetnom svijetlu,.. a i sve zavisi od tona/podtona kože. 

Savjetovala bih vam da svakako prije nanošenja ruža nanesete olovku jer nakon dugog nošenja, ruž ima tendenciju da se lagano počne razlijevati u linije oko usana. Ništa strašno niti vidljivo, ali na ovoj fotki to je vidljivo jer je dslr ''svemoćan'' u približavanju onoga što nam ogledalo ne prikazuje. :D 


Definitivno se vraćam po još jednu nijansu jer sam veoma zadovoljna. Jeste li isprobale ruževe iz Liptensity linije i koju nijansu biste mi preporučile? 

Vaša D. 

You Might Also Like

4 komentari

SUBSCRIBE

Like us on Facebook